Botinho madridista oldala
Botinho madridista oldala
Menü
 
név
Hello, null.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
szavazás, tod olyan amikor szavazni kell
nehéz kérdés...
Melyik a legjobb focicsapat?

Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Real Madrid
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Real Madrid
 
Válogatottak
 
Freestyle
 
Bokay Freestyle Team
 
Valami
 
Mennyit voltál nálam
Honlapomon 1. alkalommal jártál! Gyere vissza legközelebb is! ;-).
 
csá
Köcce, hogy megnézed az oldalam! Köcce, hogy megnézed az oldalam!
 
Üzenőfal
Na csá. Nem tudja valaki mért törlődik a cset? megírhatná. többet nem írok, jóból is megárt a sok:)
 
szótár



 
Jótanács:)
Hajnalodik, a kakasok kukorikulnak.
 
sátusz
 
klikk
 
MP3
MP3 Kereső
 
Röhögj!!!
 
MSN
MSN állapotjelző
 
Zenék
 
Zenék
 
Magyar Kétfarkú Kutyapárt
 
-
 
MyVIP
 
Játékhírek
Játékhírek : Sam & Max Season 1

Sam & Max Season 1

Botinho  2006.08.07. 22:57

Gamestar interview

Közeleg szépen a Sam and Max folytatása, azok közül is az első epizód. Egyelőre eléggé titokzatosak a fejlesztők, de úgy gondoltuk egy gyors interjú erejéig lefoglaljuk a srácokat. A Telltale Game csapatától Dan Connors és Dave Grossman volt hozzánk kegyes ezúttal!

GameStar: Kérlek, mondj pár szót a Telltale Gamesről. Mennyien dolgoztok ott, mi történt veletek 2004 júniusa óta?
Dan Connors: A Telltale csapatát 2004 júniusában alapítottam Kevin Bruner és Troy Molander barátommal együtt. Még anno a LucasArts-nál ismertük meg egymást, és együtt dolgoztunk évekig. Mikor elhagytuk a LucasArts-ot, alakítottunk egy csapatot, mely a jó történetű játékok és a drámai tartalom megalkotására specializálódott. Megalakulásunk óta öt játékot sikerült elkészítenünk, legtöbbjüket kiadnünk, melyek: Telltale, Texas Hold’em, Out from Boneville, The Great Cow Race és a CSI: 3 Dimensions of Murder. Hamarosan pedig ugyebár kiadjuk az első Sam & Max epizódot, ha minden jól megy idén ősszel. Jelenleg körülbelül 25 kollégával dolgozunk a csapatban.


GameStar: Miért választottátok az epizódikus tartalmat?
Dan Connors: Az idők változnak, ráadásul igencsak gyorsan. Egy olyan cégnek, amely tényleg üzletet szeretne csinálni, nincs értelme a meglévő stratégiai modellel foglalkozni. Sokkal inkább abban a pozícióban vagyunk, hogy megmutassuk, merre halad a jövőben az interaktív szórakozás.

GameStar: Hozzávetőlegesen mennyire hosszú lesz egy epizód és milyen gyakran kapunk majd újat?
Dan Connors: Ez természetesen függ a játékostól is, de azt elmondhatjuk, hogy valamivel rövidebbek lesznek, mint a The Great Cow Race című játékunk. Úgy tervezzük, hogy havonta adunk majd ki újabb kis történeteket.


GameStar: Mikor kezdtetek együttdolgozni Steve Purcellel, a Sam & Max játékok atyjával? Mennyire szorosan dolgoztok össze vele?
Dan Connors: Még a LucasArtsnál ismertem meg Steve-et, az eredeti, legelső Sam & Max készítésének idején, amikoris megtanított arra, miképpen lehet halat fagyasztani . Később együtt dolgoztunk az azóta már leállított Freelance Police-szon is.

GameStar: Hogy fog kinézni a kezelőfelület? Közel azonos lesz a régi szép LucasArts-os játékkal, vagy lesznek nagyobb változtatások? (úgy értem nem grafikailag, hanem funkcionálisan)
Dave Grossman: Lényegében egy ösztönösen felismerhető, eléggé minimális point-and-click stílusú felület lesz, felszereléssel a tárgyaknak, illetve néhány olyan apróság, mely segíti az olyan jeleneteket, mint a Sam & Max féle nagyon ütős verda vezetését, lövöldözést, és hasonló eseményeket. Végülis hasonló lesz a felület a jó öreg Sam & Max Hit the Road-éhoz képest, illetve olyasmi, mint a mi, nemrégiben megjelent Bone játékunké.

GameStar: Lesz esetleg kipróbálható demó verzió az első epizód megjelenése előtt?
Dan Connors: Ezt egyelőre még nem döntöttük el.

Neked személy szerint ki a kedvenc karaktered?
Dan Connors: Max, úgy értem Sam :)


GameStar: Mennyi epizódikus tartalom van már a fejetekben? Minimum háromra tippelek. Tudnál valamit mondani erről?
Dave Grossman: A Sam & Max első szezonja hat különálló epizódból épül fel, mindegyik több esetet fog körbe, és egyenként is játszhatóak lesznek. De az esetek kapcsolatban állnak egymással egy még nagyobb sztori keretében, mely végülis átfogja a teljes szezont.

GameStar: Mit gondolsz, a LucasArts miért állította le a projektet, miután már majdnem teljesen készen volt a játékkal? Jó története volt, vices karakterek, egyedi ötlet. Simán üzleti kérdés volt? Nem elég bevételi a legvégén, vagy mi?
Dan Connors: Ezt sajnos nem tudom pontosan. Meg kell kérdezned erről magát a LucasArts-ot.

Mikor kapunk valamivel többet egy sima képet és egy rövid videót a játékról? Mikor indul be a nagy marketing gépezet?
Dan Connors: A nagy marketing gépezet igencsak hamar be fog indulni. Néhány új render jött ki a napokban, és ennél sokkal többet fogunk hozni mostantól egészen októberig!

 
ÉN:)
Botinho
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
cset
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
óóóóórrrrraaaaaa
 
Naptár
2023. Szeptember
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
Real vers

Ha szereted a Realt:Boldog leszel!

Ha bántod a Realt:Halott leszel!

Szeresd a Realt és dalolj velünk!

Ha bántod a Realt:Agyonverünk!

(ronaldoreal.gportal.hu)

 
Lottószám generáló:)
Válassz ki számot
1-től -ig

 
kurzor
 
EZ + AZ
 
Elvira
honnan:

hova:
mikor:

 
E-mail
Felhasználó név:
Jelszó:
Mail szerver:
(pl:mail.freemail.hu)

 
Foci

 
Még 1 kis zene
 
Csajok minden napra:)
 
Számláló
Ennyi ideje megyek az emberek agyára:
12300 Nap, 10 Óra, 26 Perc, 37 Másodperc
 
Színkódok
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!