Sam & Max Season 1
Botinho 2006.08.07. 22:57
Kzeleg szpen a Sam and Max folytatsa, azok kzl is az els epizd. Egyelre elgg titokzatosak a fejlesztk, de gy gondoltuk egy gyors interj erejig lefoglaljuk a srcokat. A Telltale Game csapattl Dan Connors s Dave Grossman volt hozznk kegyes ezttal!
GameStar: Krlek, mondj pr szt a Telltale Gamesrl. Mennyien dolgoztok ott, mi trtnt veletek 2004 jniusa ta? Dan Connors: A Telltale csapatt 2004 jniusban alaptottam Kevin Bruner s Troy Molander bartommal egytt. Mg anno a LucasArts-nl ismertk meg egymst, s egytt dolgoztunk vekig. Mikor elhagytuk a LucasArts-ot, alaktottunk egy csapatot, mely a j trtnet jtkok s a drmai tartalom megalkotsra specializldott. Megalakulsunk ta t jtkot sikerlt elksztennk, legtbbjket kiadnnk, melyek: Telltale, Texas Hold’em, Out from Boneville, The Great Cow Race s a CSI: 3 Dimensions of Murder . Hamarosan pedig ugyebr kiadjuk az els Sam & Max epizdot, ha minden jl megy idn sszel. Jelenleg krlbell 25 kollgval dolgozunk a csapatban.
 GameStar: Mirt vlasztotttok az epizdikus tartalmat? Dan Connors: Az idk vltoznak, radsul igencsak gyorsan. Egy olyan cgnek, amely tnyleg zletet szeretne csinlni, nincs rtelme a meglv stratgiai modellel foglalkozni. Sokkal inkbb abban a pozciban vagyunk, hogy megmutassuk, merre halad a jvben az interaktv szrakozs.
GameStar: Hozzvetlegesen mennyire hossz lesz egy epizd s milyen gyakran kapunk majd jat? Dan Connors: Ez termszetesen fgg a jtkostl is, de azt elmondhatjuk, hogy valamivel rvidebbek lesznek, mint a The Great Cow Race cm jtkunk. gy tervezzk, hogy havonta adunk majd ki jabb kis trtneteket.
GameStar: Mikor kezdtetek egyttdolgozni Steve Purcellel, a Sam & Max jtkok atyjval? Mennyire szorosan dolgoztok ssze vele? Dan Connors: Mg a LucasArtsnl ismertem meg Steve-et, az eredeti, legels Sam & Max ksztsnek idejn, amikoris megtantott arra, mikppen lehet halat fagyasztani . Ksbb egytt dolgoztunk az azta mr lelltott Freelance Police-szon is.
GameStar: Hogy fog kinzni a kezelfellet? Kzel azonos lesz a rgi szp LucasArts-os jtkkal, vagy lesznek nagyobb vltoztatsok? (gy rtem nem grafikailag, hanem funkcionlisan) Dave Grossman: Lnyegben egy sztnsen felismerhet, elgg minimlis point-and-click stlus fellet lesz, felszerelssel a trgyaknak, illetve nhny olyan aprsg, mely segti az olyan jeleneteket, mint a Sam & Max fle nagyon ts verda vezetst, lvldzst, s hasonl esemnyeket. Vglis hasonl lesz a fellet a j reg Sam & Max Hit the Road-hoz kpest, illetve olyasmi, mint a mi, nemrgiben megjelent Bone jtkunk.
GameStar: Lesz esetleg kiprblhat dem verzi az els epizd megjelense eltt? Dan Connors: Ezt egyelre mg nem dntttk el.
Neked szemly szerint ki a kedvenc karaktered? Dan Connors: Max, gy rtem Sam :)
GameStar: Mennyi epizdikus tartalom van mr a fejetekben? Minimum hromra tippelek. Tudnl valamit mondani errl? Dave Grossman: A Sam & Max els szezonja hat klnll epizdbl pl fel, mindegyik tbb esetet fog krbe, s egyenknt is jtszhatak lesznek. De az esetek kapcsolatban llnak egymssal egy mg nagyobb sztori keretben, mely vglis tfogja a teljes szezont.
GameStar: Mit gondolsz, a LucasArts mirt lltotta le a projektet, miutn mr majdnem teljesen kszen volt a jtkkal? J trtnete volt, vices karakterek, egyedi tlet. Simn zleti krds volt? Nem elg bevteli a legvgn, vagy mi? Dan Connors: Ezt sajnos nem tudom pontosan. Meg kell krdezned errl magt a LucasArts-ot.
Mikor kapunk valamivel tbbet egy sima kpet s egy rvid videt a jtkrl? Mikor indul be a nagy marketing gpezet? Dan Connors: A nagy marketing gpezet igencsak hamar be fog indulni. Nhny j render jtt ki a napokban, s ennl sokkal tbbet fogunk hozni mostantl egszen oktberig!
|